Kirjoittajan arkistot:Aida Depner

Vuoden kasvattaja 2015

Pisteet on laskettu. Onnea ALMOND’S! 873p Almond’s 496p Delfoin 495p Aniaras 424p Katinkas 318p Satukallion 244p Goldhill’s 145p Maailman 143p Ennenkuulumatoon 142p Krantun 108p Anemone’s 105p Jaanuskan 99p Flying 95p Mira’s 86p Amarillon 71p Snoop’s 60p Undergrounds 33p Critters 23p … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin arvonimet | Jätä kommentti

VV-pet pisteet laskettuna

Alustavat VVpet-pisteet on nyt laskettu. Tarkistakaa marsujenne pisteet. Tarkistakaa marsujenne nimet! Valitusaikaa pisteistä on 17.1.2016 asti. Pistelasku löytyy tästä linkistä. VVpet titteleitä ei saa ottaa käyttöön ennakkoon, koska pistetilanne voi laskuvirheistä johtuen muuttua. Väliaikakisamestarin pisteet löytyvät tästä linkistä.

Tallennettu kategorioihin arvonimet, näyttelyt | Jätä kommentti

VV-pistelaskenta valmistumassa

Alustavat VV-pisteet ulkomuotoon on nyt laskettu. Tarkistakaa marsunne pisteet. Valitusaikaa pisteistä on 15.1.2016 asti, jonka jälkeen lasketaan kasvattajapisteet. Pistelasku löytyy tästä linkistä. VV titteleitä ei saa ottaa käyttöön ennakkoon, koska pistetilanne voi laskuvirheistä johtuen muuttua. Pet pisteet lasketaan pikapuolin. 🙂

Tallennettu kategorioihin arvonimet, näyttelyt | Jätä kommentti

Hallitusmuutoksia

Hallituksen puheenjohtaja Susanna Piili sekä hallituksen varapuheenjohtaja sekä rahastonhoitaja Henna Rinta-Kiikka eroavat SMY:n vastuutehtävistä 30.9. Syyskokouksessa valitaan esityslistan mukaisesti hallitukseen uusia jäseniä. Siihen asti hallitus ei ole päätäntävaltainen. Tervetuloa syyskokoukseen! Lisätiedot tästä linkistä.

Tallennettu kategorioihin toimihenkilöt | Jätä kommentti

Ilmoittautumisohjeet

Minkä takia näyttelyiden yleisohjeet kannattaa tarkistaa silloin tällöin? Miksi yhdistyksellä on toivottu ilmoittautumismuoto? Luettelon yhdenmukaisuus helpottaa luettavuutta ja luettelo tehdään copy-paste menetelmällä. Seitsemänkymmenen marsun seitsemänkymmentä eri ilmoittautumismuotoa on hyvin aikaavievää muokata saman näköisiksi. Isot/pienet kirjaimet, tittelit, pisteet, pilkut ja välilyönnit ovat … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin arvonimet, näyttelyt, ohjeet | Jätä kommentti

Kakkukilpailu!

Pet-toimikunta järjestää kakkukilpailun Hämeenlinnan näyttelyssä 19.9.! Kilpailun ohjeistus on seuraava: – kilpailun osallistuja leipoo kakun, jonka aiheena on marsu – tuomarit ovat vielä varmistamatta – tuomaroinnissa kaksi osa-aluetta 1. ulkonäkö 2. maku ja rakenne – yleisöäänestys parhaasta ulkonäköstä – kakuista … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin näyttelyt | Jätä kommentti

Sukutietokanta

Marsuyhdistyksellä on vihdoinkin sukutaulutietokanta! www.marsutietokanta.net Kaikki aktiiviset ja innokkaat voivat ilmoittaa omien marsujensa tietoja ja lähettää tietokantaan kuvia. Tietokanta ei ole vielä täysin valmis, mutta mikäli havaitset virheitä, ole ystävällinen ja ilmoita niistä osoitteeseen maailmalla@gmail.com otsikolla “Marsutietokanta”

Tallennettu kategorioihin Uncategorized | Jätä kommentti

Standarditoimikunnan tervehdys

Standarditoimikunta on vahvistanut neljä uutta rotua. Alla tarkemmat kuvaukset. Takatukka nykänen Historiaa: 80-luvulta peräisin oleva marsurotu, joka on tullut uudestaan muotiin. Runko: Laiha, kevyt, tiivis. Turkinlaatu: Turkki on silkkinen, pehmeä ja taipuisa. Sen kuuluu olla edestä lyhyt ja takaa mahdollisimman … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin näyttelyt, rodut ja värit, uutiset | Jätä kommentti

Väliaikakisamestari 2014

Pet toimikunta onnittelee vielä kaikkia väliaikakisoihin osallistuneita sekä parhaiten sijoittuneita! Toivotaan hyviä vauhteja kurkunsyöntikisoihin myös 2015! Pistetaulukko löytyy täältä.

Tallennettu kategorioihin näyttelyt, päivitykset | Jätä kommentti

VV pisteet 2014

Alustavat VV-pisteet on nyt laskettu. Tarkistakaa marsunne pisteet. Valitusaikaa pisteistä on 1.1.2015 asti, jonka jälkeen lasketaan kasvattajapisteet. Pistelasku löytyy tästä linkistä. VV titteleitä ei saa ottaa käyttöön ennakkoon, koska pistetilanne voi laskuvirheistä johtuen muuttua.

Tallennettu kategorioihin Uncategorized | Jätä kommentti