Eliitti-PET ja MegaEliitti-PET säännöt

Eliitti-PET säännöt:

Ohjeistus tittelin saavuttamiseen ja hakemiseen.

Eliitti-Pet on lemmikkiluokan marsuille titteli, joka saavutetaan seuraavasti:

1. Marsu valmistuu Suomen Eliitti-Petiksi kolmella Eliittikortilla joita saa PPM-sijoituksista. Eliittikorttien tulee olla SMY:n hyväksymistä näyttelystä. Vähintään yhden Eliittikortin on oltava avoimesta- tai veteraaniluokasta, kaksi saa olla baby- tai nuorten luokasta.
    Eliittikorttien  pitää olla vähintään kahdelta eri tuomarilta.
  2. Eliitti-Pet hakemus täytetään huolellisesti ja lähetetään hakemusten käsittelijälle. Hakemuksen mukana tulee lähettää Eliittikortit sekä mahdollinen rekisteröintitodistus/ sukutaulu. Palautuskuorta ei tarvitse lähettää.
  3. Paluupostissa tulee EliittiPet-todistuksen, Eliitti-kortit, EliittiPet-leimalla varustetun rekisteritodistuksen/sukutaulun sekä lapun jolla voit ostaa EliittiPet-ruusukkeen marsullesi yhdistyksen infosta.
    Vasta todistuksen saavuttua, on marsun nimen edessä oikeus käyttää EPET-titteliä.

Hakemuksen käsittelijän yhteystiedot löytyvät hakemuksesta.

Suomen EliittiPethakemus

MegaEliitti-PET säännöt

Ohjeistus tittelin saavuttamiseen ja hakemiseen

MegaEliittiPet on lemmikkiluokan Eliitti-Pet-marsuille titteli, joka saavutetaan seuraavasti:

1. Marsu valmistuu Suomen MegaEliitti-Petiksi kolmella uudella Eliittikortilla joita saa PPM-sijoituksista. Eliittikorttien tulee olla SMY:n hyväksymistä näyttelystä. Kaikkien kolmen Eliittikortin on oltava avoimesta- tai veteraaniluokasta ja EliittiPet tittelin vahvistamispäivämäärän jälkeen saaduista näyttelyistä.
Eliittikorttien pitää olla vähintään kahdelta eri tuomarilta. Hakemukseen voi käyttää yhtä vanhaa sekä kahta 1.1.2016 jälkeen saatua eliitti-korttia.
2. MegaEliittiPethakemus täytetään huolellisesti ja lähetetään hakemusten käsittelijälle. Hakemuksen mukana tulee lähettää Eliittikortit sekä mahdollinen rekisteröintitodistus/sukutaulu. Palautuskuorta ei tarvitse lähettää.
3. Paluupostissa tulee MegaEliittiPet-todistus, Eliittikortit, MegaEliittiPet-leimalla varustetun rekisteritodistuksen/sukutaulun sekä lapun jolla voit ostaa MegaEliittiPet-ruusukkeen marsullesi yhdistyksen infosta.

Vasta todistuksen saavuttua, on marsun nimen edessä oikeus käyttää MEPET-titteliä.

Hakemuksen käsittelijän yhteystiedot löytyvät hakemuksesta.

Suomen MegaEliittiPethakemus