Pet-toiminta

Lemmikkimarsujen oma jengi

Pet-toimikunta on yhdistyksen pet-marsujen ääni. Suurin osa marsuharrastajista aloittaa harrastuksensa juuri pet-näyttelyistä. Pet-toimikunta on sekä risteytysmarsuille että puhdasrotuisille marsuille ja niiden harrastajille tarkoitettu aktiivien ryhmä.

ulkomu1

Pet-toimikunta pyörittää näyttelyissä lemmikkiluokan toimintaa. Järjestämme näyttelyissä erilaisia väliaikakisoja, kuten kurkunsyöntikisa ja yleisön suosikkimarsu äänestys sekä muuta ohjelmaa.

Toimikunta julkaisee myös jäsenlehdessämme Marsu Magazinessa palstaa Pet-nurkkaus, johon voi kirjoittaa ihan kuka tahansa marsumaisista asioista. Pet-toimikunta vastaa VVPET-pistelaskusta ja huolehtii muutoinkin yhdistyksen pet-marsujen asemasta sekä toiminnasta.
Pet-marsut ovat iso osa yhdistyksemme toimintaa ja suurin osa meistä aktiiveistakin on harrastuksensa aloittanut risteytysmarsuilla ja lemmikkiluokilla. Uusia ideoita ja ajatuksia otetaan avosylin vastaan.

smy.pet@gmail.com

Olisi mukavaa, jos toimikunta koostuisi niin aktiiveista kuin aloittelijoista. Toimintaan saa osallistua niin kasvattajat, tuomarit, harrastajat kuin tutustujatkin. Tärkeää on se, että tosissasi sitoudut mukaan toimikunnan toimintaan ja olet valmis ottamaan vastaan vastuullisiakin tehtäviä.

ohjeet4

Postia tulemaan!

Pet-toimikunta on halukas kuulemaan jäsentemme ideoita ja ajatuksia näyttelyistä, väliaikakisoista, lehtijutuista ja muusta marsumaisesta. Vastaamme myös mielellämme pet-marsuaiheisiin kysymyksiin. Myös materiaali jäsenlehden pet-nurkkaukseen on erittäin tervetullutta. Mm. piirrokset, valokuvat sekä tekstit ovat erittäin odotettuja!

Mailaa ideasi ja ajatuksesi pet-toimikunnan omaan sähköpostiosoitteeseen: smy.pet@gmail.com