Lemmikki-toiminta

Lemmikkimarsujen oma jengi

Lemmikki-toimikunta on yhdistyksen lemmikki-marsujen ääni. Suurin osa marsuharrastajista aloittaa harrastuksensa juuri lemmikki-näyttelyistä. Lemmikki-toimikunta on sekä risteytysmarsuille että puhdasrotuisille marsuille ja niiden harrastajille tarkoitettu aktiivien ryhmä.

ulkomu1Lemmikki-toimikunta pyörittää näyttelyissä lemmikkiluokan toimintaa. Järjestämme näyttelyissä erilaisia väliaikakisoja, kuten kurkunsyöntikisa ja yleisön suosikkimarsu äänestys sekä muuta ohjelmaa.

Toimikunta julkaisee myös jäsenlehdessämme Marsu Magazinessa palstaa lemmikki-nurkkaus, johon voi kirjoittaa ihan kuka tahansa marsumaisista asioista. Lemmikki-toimikunta vastaa VVL-pistelaskusta ja huolehtii muutoinkin yhdistyksen lemmikki marsujen asemasta sekä toiminnasta.
Lemmikki marsut ovat iso osa yhdistyksemme toimintaa ja suurin osa meistä aktiiveistakin on harrastuksensa aloittanut risteytysmarsuilla ja lemmikkiluokilla. Uusia ideoita ja ajatuksia otetaan avosylin vastaan.

smy.pet@gmail.com

Olisi mukavaa, jos toimikunta koostuisi niin aktiiveista kuin aloittelijoista. Toimintaan saa osallistua niin kasvattajat, tuomarit, harrastajat kuin tutustujatkin. Tärkeää on se, että tosissasi sitoudut mukaan toimikunnan toimintaan ja olet valmis ottamaan vastaan vastuullisiakin tehtäviä.

ohjeet4

Postia tulemaan!

Lemmikki-toimikunta on halukas kuulemaan jäsentemme ideoita ja ajatuksia näyttelyistä, väliaikakisoista, lehtijutuista ja muusta marsumaisesta. Vastaamme myös mielellämme marsuaiheisiin kysymyksiin. Myös materiaali jäsenlehden lemmikki-nurkkaukseen on erittäin tervetullutta. Mm. piirrokset, valokuvat sekä tekstit ovat erittäin odotettuja!

Mailaa ideasi ja ajatuksesi lemmikki-toimikunnan omaan sähköpostiosoitteeseen: smy.pet@gmail.com