Kirjoittajan arkistot:Hallitus

Etäosallistuminen jäsenkokouksiin

SMY:n hallitukselta on tiedusteltu mahdollisuutta osallistua yhdistyksen jäsenkokouksiin mm. Skypen kautta. Suomen Patentti- ja Rekisterihallituksen sivuilla on asiasta seuraava teksti:  17 § Etäosallistuminen Pykälän 2 momenttiin on lisätty uusia säännöksiä jäsenten etäosallistumisesta yhdistyksen kokoukseen.  Edellytyksenä etäosallistumisen käyttöönotolle on, että asiasta … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Uncategorized | Jätä kommentti

Hallitus onnittelee Lea Rahtu-Korpelaa!!

Suomen Marsuyhdistyksen hallitus on myöntänyt Lea Rahtu-Korpelalle ulkomuotoluokan tuomarointioikeudet roduille self, nonself, englannin- ja amerikancrest. Paljon onnea Lea!!

Selvennys hallituksen päätökseen

Päätös siis koskee tietenkin suomessa syntyneitä marsuja. Tässä esimerkki: Marsun kasvattajan nimi olkoon vaikka Iines Ankka ja hän asuu suomessa. Hänellä on marsut nimeltään Aku ja Heluna. Kaikki hänen omia kasvatteja. Hän on rekisteröinyt Akun Akuna ja Helunan Helunana. Kaikki … Lue loppuun

Hallitus tiedottaa!

Hallituksen tiedotuksen voit lukea täältä!

Tallennettu kategorioihin rekisteröinti, uutiset | Jätä kommentti

HUOMIO!

EliittiPet- ja Muotovaliohakemusten käsittelijä on vaihtunut. Nykyään hommia hoitaa Katja Orajärvi-Kotikangas. Muutoksesta johtuen saattaa hakemusten käsittely kestää normaalia pidempään. Enää ei siis kannata lähettää hakemuksia Pauliinalle, mutta jos olet jo ehtinyt ne Pauliinalle lähettämään, ne hoituvat kyllä, mutta aikaa saattaa … Lue loppuun

Standardit kotisivuilla!

Ensimmäiset vedokset standardeista nettiversiona on luettavissa kohdassa Rodut ja standardit. Paremmat versiot kuvien kera päivittyvät pikku hiljaa.

Tallennettu kategorioihin päivitykset, rodut ja värit | Jätä kommentti

Kuvia Juhlanäyttelyn voittajista

Ulkomuotoluokat Tuomari Julie Gallagher Juniorit: BIS 1 JJV-15 Satukallion Päivänsäde, teddy, om. Susanna Piili   BIS 2 Dame Bieta, d.e.golden, om. Johanna Hiekkamies   Tuomari Ian Reynolds Avoimet: BIS 1 JV-15 FI MVA VV5-14 Katinkas Hrimfaxi, abessiinialainen, om. Katja Nyström … Lue loppuun

Uusimmat FI MVA-tittelit

Almond’s Rzeszow M235-14 self d.e.white naaras Kasv. Elisa Svento&Lea Rahtu-Korpela om. Ninni-Maria Rantala Krantun Otriitti M373-12 teddy black/white/golden uros Kasv. Taina Högman om. Miia Kuoppamäki Jaanuskan Xena M281-13 skinny tortoiseshell&white naaras Kasv. & om. Jaana Peltola Mojito M267-14 nonself d.e. … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin arvonimet | Jätä kommentti

Kevätkokous

Kevätkokouksen pöytäkirja löytyy täältä.

Uudet myönnetyt FI MVA ja EPET-tittelit

FI MVA Aniaras American Lady M270-14 amerikancrest saffron naaras Kasv. & om. Katja Kivipuro Aniaras American Creamcake M489.13 amerikancrest cream naaras Kasv. & om. Katja Kivipuro Skärets Krallige Christer M27-15 nonself d.e. golden dutch uros Kasv. Anna Sabelström om. Katja … Lue loppuun