Jäseneksi

pet_to8Suomen Marsuyhdistykseen voivat liittyä kaikki marsunomistajat ja kaikki marsuista kiinnostuneet henkilöt.

Jokainen jäsen saa neljä kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehden sekä etuja mm. näyttelymaksuissa. Jokaisella yli 15-vuotiaalla jäsenellä on on SMY:n virallisissa kokouksissa oikeus yhteen ääneen.

Alla olevalla ilmoittautumislomakkeella pystyt ilmoittamaan sekä perus- että perhejäsenen.

Jokaisen jäsenen tulee täyttää alla oleva lomake maksaessaan jäsenmaksun, myös vanhojen jäsenten sekä kasvattajien!

HUOM! Kesken vuotta liittyessäsi saat menneet jo julkaistut lehdet sähköisenä pdf versiona.

Ilmoittautumisohje

1. Katso hinnat alla olevasta lomakkeesta.
2. Maksa jäsenmaksu/ jäsenmaksut Suomen Marsuyhdistys ry:n tilille
Nordea FI74 1469 3000 0265 06 käyttäen viitenumeroa 2600.
3. Täytä alla oleva jäseneksi ilmoittautumiskaavake huolella ja liitä siihen kuitti maksetusta maksusta. TAI lähetä kuitti ja alla pyydetyt tiedot postilla jäsenrekisterin hoitajalle (katso yhteystiedot)
4. Paina Lähetä-nappia. Perille menneestä jäsenilmoittautumisesta saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Valittavana on lehdestä on digi tai paperinen versio.

Ilmoittautumislomake

* Tähdellä merkityt kentät pakollisia

Mikäli ilmoitat vain perhejäsenen, kirjoita kenttiin "Perhejäsenen nimi" ja "Perhejäsenen syntymäaika" varsinaisen jäsenen nimi ja syntymäaika.

Hyväksyttävät tiedostotyypit doc,docx,pdf,txt,gif,jpg,jpeg,png,odt,xls,xlsx.
Suurin tiedostikoko : 1MB.

Osoitteenmuutos

Osoitteenmuutokset on suotavaa tehdä ajoissa. Jos lehti on toimitettu vanhaan osoitteeseen ilman ilmoitusta osoitteen muuttumisesta SMY:n jäsenrekisteriin, ei uutta lehteä toimiteta. Osoitteenmuutos täytyy ilmoittaa itse jäsensihteerille.  Marsuyhdistys ei saa osoitteenmuutostietoja mistään muualta.

Mikäli tiedät maksaneesi jäsenmaksun eikä lehteä kuulu ja/tai tiedät unohtaneesi ilmoittaa yhteystiedot tai jäsenen nimen, niin pyydetään ottamaan yhteyttä jäsensihteeriin smyjasenasiat@gmail.com.

Uusi jäsen

Maksaessasi jäsenmaksun keskellä vuotta tulet saamaan jo ilmestyneet jäsenlehdet takautuvasti sähköisenä pdf versiona.

Vanha jäsen

Yhdistys ei lähetä jäsenmaksuistaan laskuja. Jäsenmaksu tulee maksaa tammikuussa oma-aloitteisesti sekä täyttää yllä oleva lomake, jolloin se ei aiheuta jäsenyyden katkeamista ja lehden poisjäämistä. Jäsenelle ei tule mitään erillistä ilmoitusta uudistettavasta jäsenmaksusta, ainoastaan vuoden viimeisessä lehdessä on muistutus asiasta.

Kasvattajat

Jäsenmaksu tulee maksaa tammikuun aikana sekä täyttää yllä oleva lomake. Mikäli maksusuoritusta ei olla suoritettu mainitun kuun aikana, poistuu hänen tietonsa kasvattajalistalta niin lehdestä kuin kotisivuiltakin. Kasvattajilta poistuvat jäsenetujen lisäksi myös kasvattajanimi, mikäli maksu tai lomakkeen täyttö unohtuu.