Suomen Marsuyhdistys ry.

Suomen Marsuyhdistys ry (SMY) on perustettu vuonna 1989 edistämään puhdasrotuisten marsujen kasvatusta ja marsuharrastusta. Yhdistys pyrkii kehittämään marsuharrastusta kattaen koko Suomen ja toimimaan yhdistävänä tekijänä marsuharrastuksessa. Yhdistys julkaisee neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Marsu Magazine -jäsenlehteä.

Suomen Marsuyhdistys ry. järjestää vuosittain useita näyttelyitä, joissa on omat luokat niin rotu- kuin risteytysmarsuillekin. Näyttelyiden ja lehden julkaisemisen ohella SMY mm. hoitaa marsujen rekisteröinnin, kouluttaa kotimaiset marsutuomarit, järjestää koulutustilaisuuksia sekä ylläpitää kotisivuja.

Marsuyhdistyksen ensisijainen tarkoitus on edistää ihmisten tietämystä ja tuntemusta rotumarsuja kohtaan. Yhdistys kuitenkin toimii kaikkien marsujen asialla. Tutustu yhdistyksen toimintaan esimerkiksi näyttelyissä tai erilaisissa tapahtumissa. Yhdistykseen liittyminen kannattaa aina. Näin tuet toimintaamme ja saat itse etuja näyttelyilmoittautumisten hinnoissa ja esimerkiksi jäsenlehden muodossa. Tieto on valttia ja sitä Marsuyhdistys pyrkii jakamaan kaikille marsuista kiinnostuneille.

Sivustomme pyrkii olemaan toimintaamme kuvaava. Valokuvat ja artikkelit ovat omistajiensa omaisuutta, joten kaikkia kuvia suojaa tekijänoikeus, eikä niitä näin ollen anneta ulkopuolisten käyttöön.

Näin liityt jäseneksi.

Yhdistyksen toimihenkilöiden yhteystiedot