Tulevat tapahtumat

Tältä sivulta löytyvät Suomen Marsuyhdistyksen tapahtumat sekä muiden yhdistysten näyttelytiedot, mikäli niillä on SMY:n hyväksyntä.  Erillisiä näyttelykutsuja ei SMY:n näyttelyihin ole. Kaikki muuttuva tieto kerrotaan tällä sivulla. Huomaathan että jokaiseen näyttelyyn, vaikka olisivat samana päivänä, on omat maksut.

Näyttelyn yleisohjeet täältä. Kannattaa lukea myös näyttelyn kulku. Kaikki näyttelyihin ja tapahtumiin liittyvät kysymykset: smy.hallitus@gmail.com Information in english: smy.hallitus@gmail.com

Näyttelyihin on mahdollista vuokrata Suomen Marsuyhdistykseltä myyntipaikka.
Myyntipaikkojen hinnat:

Jäsenille: 10€

Jäsenten yrityksille: 20€

Ulkopuolisille yrityksille: 30€

Tapahtumien tarkemmat tiedot päivitetään sivuille, niiden varmistuttua.

Pääset näyttelyn sivulle tästä, Virtuaalinäyttely 1.10.21!

Suomen Marsuyhdistyksen 2021 kevätkokouksessa on päätetty seuraavaa:

Vuonna 2021 kasvattajien näyttelytysvelvollisuus ei tarvitse täyttyä vallitsevan koronavirustilanteen takia. Marsujen rekisteröintivelvollisuus säilyy.

Vuonna 2021 marsutuomareiden tuomarointivelvollisuus ei tarvitse täyttyä vallitsevan koronavirustilanteen takia.

Kuvakilpailu löytyy facebookista: https://www.facebook.com/suomenmarsuyhdistys

Seurata voit myös instagramista kilpailuiden aiheita sekä voittajien julkaisua! Käy tykkäämässä Ig : suomen_marsuyhdistys_ry

17.4.2021 klo 13:00 Suomen Marsuyhdistyksen Kevätkokous Teams-sovelluksella
Kokouskutsu
– Muistathan ilmoittautua etäkokoukseen smy.puheenjohtaja@gmail.com 10.4.2021 mennessä.
Esityslista
Kevätkokouksen 2021 pöytäkirja

Huomio! Kevätkokouksen esityslistan liitteisiin on lisätty 14.4.2021 toimintakertomus ja virtuaalinäyttelysäännöt.

Nordic 2021 Tanskassa

2021 Tanska: Pohjoismaiden voittajanäyttely