Tulevat tapahtumat

Tältä sivulta löytyvät Suomen Marsuyhdistyksen tapahtumat sekä muiden yhdistysten näyttelytiedot, mikäli niillä on SMY:n hyväksyntä.  Erillisiä näyttelykutsuja ei SMY:n näyttelyihin ole. Kaikki muuttuva tieto kerrotaan tällä sivulla. Huomaathan että jokaiseen näyttelyyn, vaikka olisivat samana päivänä, on omat maksut.

Näyttelyn yleisohjeet täältä. Kannattaa lukea myös näyttelyn kulku. Kaikki näyttelyihin ja tapahtumiin liittyvät kysymykset: smy.hallitus@gmail.com Information in english: smy.hallitus@gmail.com

Näyttelyihin on mahdollista vuokrata Suomen Marsuyhdistykseltä myyntipaikka.
Myyntipaikkojen hinnat:

Jäsenille: 10€
Jäsenten yrityksille: 20€
Ulkopuolisille yrityksille: 30€

Suomen Marsuyhdistyksen 2021 kevätkokouksessa on päätetty seuraavaa:

Vuonna 2021 kasvattajien näyttelytysvelvollisuus ei tarvitse täyttyä vallitsevan koronavirustilanteen takia. Marsujen rekisteröintivelvollisuus säilyy.

Vuonna 2021 marsutuomareiden tuomarointivelvollisuus ei tarvitse täyttyä vallitsevan koronavirustilanteen takia.

Kuvakilpailu löytyy facebookista: https://www.facebook.com/suomenmarsuyhdistys

Seurata voit myös instagramista kilpailuiden aiheita sekä voittajien julkaisua! Käy tykkäämässä Ig : suomen_marsuyhdistys_ry

30.10.2021 Klo 15:00 Suomen marusyhdistyksen Syyskokous
KUTSU