Rekisteröintiohjeet

Kirsi Ruotsalainen

Lammintie 340, 17410 VIITALA

smy.rekisteroinnit@gmail.com

Rekisteröijälle lähetetään kaksi asianmukaisesti täytettyä SMY:n rekisterikaavaketta, sekä vastauskuori omalla osoitteella ja postimerkillä varsutettuna. Maksuosotteen voi lähettää rekisterikaavakkeen mukana tai rekisteröijän sähköpostiin. Sukutauluista kannattaa ottaa kuva/kopio ennen lähettämistä siltä varalta, että kirje häviää kuljetuksessa.

Toinen rekisterikaavake jää rekisteröijälle, toinen palautetaan rekisterinumeron kera SMY:n leimalla vahvistettuna. Mikäli näitä ohjeita ei noudateta, ei marsuja voida rekisteröidä eikä rekisteröijä ole velvollinen palauttamaan jo maksettuja maksuja.

Voit tehdä rekisteröinnin myös sähköisesti, toimittamalla kopion sukutaulusta sekä kuitin maksusta rekisteröijälle. Sähköisesti rekisteröitynä saat rekisterinumeron sähköpostitse, liitä saamasi numero rekisteröidyn marsun sukutauluun. Toimitathan tiedostot käsittelijälle ensisijaisesti pdf tiedostona.

Rekisteröinnit maksetaan yhdistyksen tilille viitenumerolla 220.

Tilinumero: FI74 1469 3000 0265 06

Rekisteröintien hinnat

SMY:n kasvattajanimelliselle marsulle 2,00 € / marsu, SMY:n jäsenille 3,00 € / marsu, Ei- jäsenille 5,00 € / marsu