X-luokka Liminka

Limingan nuorisoseurantalo, Krankantie 1, Liminka
Näyttely 3: X-luokka: Lea Rahtu-Korpela

tierra2

X-luokka on epävirallinen ulkomuotoluokka, johon voi tuoda puhdasrotuista muistuttavan marsun tai puhdasrotuisen, jota ei muuten voi tuoda ulkomuotoluokkaan. Myös hylkäävän virheen omaavan marsun voi tuoda X-luokkaan. X-luokassa marsu arvostellaan standardin mukaan, mutta sen mahdollista hylkäävää virhettä ei oteta huomioon. Tähän luokkaan marsun ei tarvi olla trimmattu tai rekisteröity.

Maksaminen:
Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen Suomen Marsuyhdistys ry:n tilille
FI74 1469 3000 0265 06.
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.2.2017
Viitenumero: 1802171

Ilmoittautumisen mukana tulee seurata kuitti (tai kopio) maksetusta näyttelymaksusta. Alennukset koskevat vain jäsenmaksunsa maksaneita. Jäsenmaksu tulee olla maksettuna kaksi viikkoa ennen viimeistä ilmoittautumispäivää. Jos jäsenmaksu on maksettu myöhemmin, tulee ilmoittautumisen mukana olla kuitti myös siitä.

Ilmoittautumismaksut:
X-luokkaan 5€/marsu, ei paljousalennuksia, ei jäsenalennuksia

Luettelo ulkomuoto ja x-luokkaan 2,50€. Luettelo varataan ja maksetaan etukäteen, paikan päällä ei ole mahdollisuutta ostaa luetteloa.

Pet-luokka. Ilmoittautuminen ja maksu OSJH:n ohjeiden mukaan: Täällä

X-klass, Liminka

18.2.2017 SMY’s marsvinsutställning, 2x rasklass samt X-klass, OSJH:s pet-klass
Adress: Limingan nuorisoseurantalo, Krankantie 1, Liminka
Utsällning 3: X-klASS: Lea Rahtu-Korpela

tierra2

X-klass är en inofficiell rasklass, där du kan ställa ut ett marsvin som liknar ett renrasigt, eller ett renrasigt som av någon anledning inte kan visas i en officiell rasklass. I X-klass bedöms marsvinet enligt standarden, men möjliga diskvalificerande fel beaktas inte. För den här klassen behöver marsvinen varken vara trimmade eller registrerade i SMY.

Betalning:
Anmälningarna betalas in på Suomen Marsuyhdistys ry:s konto:

FI74 1469 3000 0265 06.
Sista anmälnings- och betalningsdag: 10.2.2017
Referensnummer: 1802171

Kvitto för betalad anmälningsavgift skall skickas med i samband med anmälan. Medlemspriser gäller endast dem som betalat SMYs medlemsavgift och medlemasavgiften bör vara betald minst två veckor innan den sista anmälningsdagen. Ifall medlemsavgiften är betald senare bör man också uppvisa kvitto på betald medlemsavgift i samband med anmälan.

Utländska utställare har också möjligheten att betala avgiften i kontanter på plats och ställe. Om man är medlem i sin lokala marsvinsförening har man också rätt att betala enligt SMY’s medlemspriser.

Anmälningsavgift:

X-klass 5€/marsvin, inga rabatt- eller medlemspriser.

Pet-Klass:

Pet klassen ordnas av osjh http://www.osjh.net

[contact-form-7 id=”5496″ title=”X-luokka ilmoittautuminen Liminka”]