Virtuaalinäyttely 14.6.2021

Kiitos osallistumisesta Suomen Marsuyhdistyksen virtuaalinäyttelyyn!

Tässä tulokset

Ilmoittautuminen alkaa 14.6 ja päättyy 20.6, tämän allaolevan linkin kautta.

Tästä linkistä pääset näyttelyn sivulle ja osallistumaan näyttelyyn

Ennen marsusi ilmoittamista näyttelyyn, lue allaolevasta linkistä Suomen Marsuyhdistys ry. virtuaalilemmikkinäyttelyn ja virtuaaliulkomuotonäyttelyn säännöt 2021.

SÄÄNNÖT

Tässä esimerkkikuvat, voit itse suunnitella kaksi kuvakollaasia sopivan näköiseksi. Muista liittää kuvaan pieni lappu, jossa näkyy virtuaalinäyttelyn päivämäärä (yhteen kokonaiseen kuvakollaasiin riittää yksi lappu) : SMY 4.7.2021

Tärkeä kohta säännöistä, huom 🙂

VUML:

Kuvia tulee olla tarvittaessa useita kuvakollaaseja, joista näkee marsun molemmilta puolin sivusta, ylhäältä selkäpuolelta, edestä, siten että silmät ja kuono näkyvät selkeästi, mahapuolelta turkista, pohjaväri/iho, sekä kynnet ja tassut ylhäältä päin.

VLL:

Kuvaamisessa saa käyttää luovuutta, eikä yhtä oikeanlaista kuvaa ole. Kuvan valoisuutta voi lisätä, mutta muutoin filttereiden käyttäminen tai kuvan käsittely on kielletty siten, että se muuttaa arvosteltavia kohteita. Kuvia tulee olla tarvittaessa useita kuvakollaaseja, joista näkee marsun molemmilta puolin sivusta, ylhäältä selkäpuolelta, edestä, siten että silmät ja kuono näkyvät selkeästi, mahapuolelta turkista, kynsistä ja tassunpohjista riittää yksi etu- ja takatassu alhaaltapäin otettuna, hampaista, hajurauhasesta, korvista sisältä sekä korvanlehdestä ulkoa.

Suomen Marsuyhdistyksen hallitus hyväksynyt säännöt 17.4.2021

Marsunäyttelyn osallistumismaksu:

3 € / marsu Smy:n jäsen

4 € / marsu ei- jäseneltä

Kasvattajaluokka 2 €

Muista osallistua myös näyttelyn virtuaaliseen väliaikakilpailuun! Yhdennäköisyys kuvakilpailuun pääset osallistumaan laittamalla sähköpostia ja kuvan osoitteeseen: smy.hallitus@gmail.com

Voit maksaa kuvakilpailun näyttelymaksujen ohessa, liitä maksusuorituksen tosite lähettäessäsi osallistumiskuvat.