Virtuaalinäyttely 1.10.2021

Tässä tulokset

Pääset näyttelyn aloitussivulle ilmoittautumaan tästä.

English information.

Ennen marsusi ilmoittamista näyttelyyn, lue allaolevasta linkistä Suomen Marsuyhdistys ry. virtuaalilemmikkinäyttelyn ja virtuaaliulkomuotonäyttelyn säännöt 2021.

SÄÄNNÖT

Tässä esimerkkikuvat, voit itse suunnitella kaksi kuvakollaasia sopivan näköiseksi. Muista liittää kuvaan pieni paperinen lappu, jossa näkyy virtuaalinäyttelyn päivämäärä (yhteen kokonaiseen kuvakollaasiin riittää yksi lappu) : SMY 1.10.2021

Tärkeä kohta säännöistä, huom 🙂

VUML:

Kuvia tulee olla tarvittaessa useita kuvakollaaseja, joista näkee marsun molemmilta puolin sivusta, ylhäältä selkäpuolelta, edestä, siten että silmät ja kuono näkyvät selkeästi, mahapuolelta turkista, pohjaväri/iho, sekä kynnet ja tassut ylhäältä päin.

VLL:

Kuvaamisessa saa käyttää luovuutta, eikä yhtä oikeanlaista kuvaa ole. Kuvan valoisuutta voi lisätä, mutta muutoin filttereiden käyttäminen tai kuvan käsittely on kielletty siten, että se muuttaa arvosteltavia kohteita. Kuvia tulee olla tarvittaessa useita kuvakollaaseja, joista näkee marsun molemmilta puolin sivusta, ylhäältä selkäpuolelta, edestä, siten että silmät ja kuono näkyvät selkeästi, mahapuolelta turkista, kynsistä ja tassunpohjista riittää yksi etu- ja takatassu alhaaltapäin otettuna, hampaista, hajurauhasesta, korvista sisältä sekä korvanlehdestä ulkoa.

Suomen Marsuyhdistyksen hallitus hyväksynyt säännöt 17.4.2021

Marsunäyttelyn osallistumismaksu:

3 € / marsu Smy:n jäsen

4 € / marsu ei- jäseneltä

Kasvattajaluokka 2 €

Väliaikakilpailu 1 €

Näyttelymaksun maksamisesta saapuu ohjeistus sähköpostiin.

Muista osallistua myös näyttelyn virtuaaliseen väliaikakilpailuun. Marsun syysmuoti- pukukilpailuun pääset osallistumaan lähettämällä sähköpostin (marsun nimi, ikä ja rotu) ja kuvan osoitteeseen: smy.hallitus@gmail.com.

Voit maksaa kuvakilpailun näyttelymaksun ohess, liitä maksusuorituksen tosite lähettäessäsi osallistumiskuvan. Jos haluat osallistua vain väliaikakilpailuun, lähetämme maksuohjeet sähköpostin kautta sinulle, sen jälkeen kun olet lähettänyt osallistumis kuvan.

HUOM! Lähetä väliaikakilpailun kuva viimeistään 12.09.2021. Marsun hyvinvointi huomioiden on hyvä, että kisa-asu on marsulla vain kuvaushetken 🙂

Kiitokset sponsoreille Biofarm ja Nutrolin !